Sunday, January 1, 2017

RPH Pembelajaran Abad 21 Pendidikan Khas

Haaa... Ni rekod PdPc harian aku pulak. Ikut format PAK21 tapi still nak jimat kertas, maka terjadilah format compact macam ni. Taraaaaaa...



Nampak tarikh bawah tu? Haaa yang tu kononnya tarikh bila kita print RPH ni ye. Tarikh print tu sehari sebelum tarikh RPH. Jadi, x da la nampak ko pemalas yang amat kan.. Dah la malas nak tulis tangan, print pun nak lump sum kan.. print la satu sehari.. Ecehh konon! Ehhh betul-betul kejadian ni ya.. ahakkks! Okey, sesiapa berminat nak dapatkan template ni boleh la download ya. Oh ya, lupa nak bagitau, aku memang print both side ye utk menjimatkan kertas dan nak nampak sebijik macam buku sangat kan hehehe...

11 comments:

  1. terima kasih banyak2 atas perkongsian ilmu..semoga ALLAH membalas segala kebaikan cikgu dunia akhirat

    ReplyDelete
  2. Tahniah cikgu...saya share ye cth RPH ni..tereima kasih..semoga Allah membalas jasa baik cikgu.

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah. Aamiin ya Rabb. Silakan, jangan malu-malu.

    ReplyDelete
  4. Wah kak liz makin hebat.. tahniah ..iqa share ek

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hhihik.. baru merajinkan diri nak share Ika.. Silakan share moga bermanfaat.

      Delete
  5. CIKGU...ADA TAK RPH UNTUK SUBJEK MUZIK DAN SAIN PPKI

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muzik tak pernah ajar. SSAS pernah la ajar thn 2012 kot x silap. Kena korek folder lama, cikgu pm telegram saya @hailiz ingatkan ya. Kalau sempat saya cari balik.

      Delete
  6. tqvm cIKGU.....moga murah rezeki lagi dan lagi...

    ReplyDelete
  7. tahniah cikfu, izinkan saya ambil rph ini sbagai contoh. Sya guru baru :)

    ReplyDelete